...

Vores tilgang til tingene

Specialer mobil

Der skal to til tango. Før et samarbejde kan lykkes, bliver vi nødt til udnytte hinandens styrker, og kende hinandens begrænsninger. Herunder vil du kunne læse om vores tilgange, og hvordan vi agerer før, under og efter et samarbejde.

Specialer

Du forventer noget af os.
Vi forventer noget af dig

Du har visse forventninger til vores præstation. Vi har også forventninger til dit engagement.

Vores fælles succes afhænger i høj grad af vores evne til at samarbejde. Vi kan ikke gøre det alene – vi skal kollektivt bestræbe os på at skabe synlige resultater. Vores mål er ikke blot at opnå succes – det er at opnå succes sammen med dig!

Med gode relationer opnår vi de bedste resultater! Det er vores tilgang til tingene.

Jonas Holm i profil
Opfølgning hos Textera

Måske har kunden altid ret...
Men vi har kun klienter

Når du er klient hos os, har du ikke automatisk ret. Vores erfaring er, at det har du faktisk heller ikke lyst til at have.  Hvad du virkelig har brug for, er en rådgiver, der udfordrer dig, og hjælper med at forme din digitale tilstedeværelse. Det er i hvert fald den tilgang, der passer os bedst.

Derfor er alle vores specialister nøje uddannet i at træffe beslutninger baseret på et solidt data- og erfaringsgrundlag. Af samme årsag bruger vi kun tid på det, vi ved noget om, og vi vil aldrig fremlægge noget for dig, som vi ikke har valideret på forhånd. Sådan er vi opdraget. 

Vores ambitioner kan kun indfries i fællesskab - vi skal være én enhed

“Ganske vist er vi stolte af vores resultater, men det vil være unfair at sige, at vi var nået så langt uden et tæt og dedikeret samarbejde med vores kunder. Det er deres drive, deres ambitioner og deres kompetencer, der sætter taktstokken for, hvor hurtigt vi kan bevæge os fremad.” 

Jonas Holm fra Textera - mobil, ansigt

Jonas Holm

Head of E-commerce

Forventninger og tilgange - Textera

Vi er ikke nødvendigvis den bedste samarbejdspartner for dig. Hos Textera er vi meget nidkjære med, hvilke kunder vi vælger, og det sker ofte, at vi desværre må takke nej til specifikke samarbejder, når vi vurderer, at vi ikke matcher.  I denne fase afstemmer vi forventninger.

Cases og planlægning hos Textera

Når vi har forventningsafstemt, kan vi begynde at planlægge et fælles forløb.
Før vi kan etablere et frugtbart samarbejde, er det vigtigt, at vi forstår jeres virksomhed helt ind til benene. I denne planlægningsfase vil indsamle kvalitative og kvantitative data, og vi kigger både på din virksomhed, dit marked, dine kunder og dit produkt/serviceydelse.

Strategisk analyse hos Textera

Med et solidt datagrundlag vil vi være i stand til at foretage en dybdegående strategisk analyse af de interne og eksterne faktorer, der påvirker jeres virksomheds mulighedsrum. På den baggrund udarbejder vi en række tiltag og initativer, der passer ind i en samlede kernefortælling til jeres virksomhed. Vi kalder det storytelling. 

Udvikling af hjemmesider - viden

Med vores strategiske analyse og jeres nye kernefortælling i vores hænder, begynder vi at udvikle de digitale løsninger, som passer til jeres konkrete virksomhed. I planlægnings- og analysefasen har vi afdækket jeres digitale behov, og hvordan vi vil strømline jeres forretning, så der er overensstemmelse mellem organisation, strategi og brand. I denne fase udvikler vi den software, som vil opfylde disse behov. 

Tilgange hos Textera

Vi efterlader jer aldrig på perronen med et kompliceret digitalt produkt, som I ikke selv kan finde ud af at drifte og administrere.
Når vi har udviklet et produkt eller strategi til jer, vil vi derfor også være behjælpelige med at implementere den.
Vi sikrer grundig oplæring til dig og dine medarbejdere, og vi forsyner jer med en masse materiale, I kan bruge i jeres fremtidige arbejde.

Opfølgning hos Textera

Vi implementerer ikke en strategi, en hjemmeside eller en webshop uden at følge op på dens performance. I forbindelse med vores forventningsafstemning, har vi aftalt nogle målbare KPI'er, og det er dem vi vil følge op på her. Her vil vi få en indikation af, om strategien vi i fællesskab har udarbejdet, er effektiv.

Evaluering hos Textera

Opfølgningen vil helt naturligt også lede til en form for evaluering. Her vil vi sammen evaluere vores analyse på baggrund af de reultater, vi sammen har opnået. Måske skal vi have nogle nye KPI'er, eller måske kan vi gøre noget smartere for at lykkes med dem, vi allerede har opstillet. Måske har vi behov for at lave en ny analyse, og alt dette skal evalueringen afsløre. Herefter kan hele forløbet starte forfra igen. 

Vores ambitioner kan kun indfries i fællesskab - vi skal være én enhed

“Selvom vi jubler over vores succeser, ville det være unfair at hævde, at vi har nået hertil uden det tætte og engagerede samarbejde, vi har med vores værdifulde kundegruppe. Det er deres entusiasme, målsætninger og kompetencer, der driver vores fremgang og sætter tempoet for vores udvikling.”

Jonas Holm fra Textera - ansigt

Jonas Holm

Head of E-commerce

Forventninger og tilgange - Textera
1. Forventninger

Vi er ikke nødvendigvis den bedste samarbejdspartner for dig.
Hos Textera er vi meget nidkjære med, hvilke kunder vi vælger, og det sker ofte, at vi desværre må takke nej til specifikke samarbejder, når vi vurderer, at vi ikke matcher. Forventningsafstemning er helt essentielt, før vi kan indlede et samarbejde, da det også spiller en afgørende rolle for, hvilken pris vi kan tilbyde.
Før vi kan indlede et samarbejde, må I derfor som minimum kunne svare på, og hvor fast et samarbejde I ønsker, hvilke funktioner I helst selv vil varetage. Sammen vil vi herefter opstille nogle målbare KPI’er, vi kan følge op- og evaluere på. 

Cases og planlægning hos Textera
2. Planlægning
Når vi har forventningsafstemt, kan vi begynde at planlægge et fælles forløb.
Før vi kan etablere et frugtbart samarbejde, er det vigtigt, at vi forstår jeres virksomhed helt ind til benene. I denne planlægningsfase vil indsamle kvalitative og kvantitative data, og vi kigger både på din virksomhed, dit marked, dine kunder og dit produkt/serviceydelse.
Strategisk analyse hos Textera
3. Analyse

Med et solidt datagrundlag vil vi være i stand til at foretage en dybdegående strategisk analyse af de interne og eksterne faktorer, der påvirker jeres virksomheds mulighedsrum. På den baggrund udarbejder vi en række tiltag og initativer, der passer ind i en samlede kernefortælling til jeres virksomhed. Vi kalder det storytelling. 

Udvikling af hjemmesider - viden
4. Udvikling

Med vores strategiske analyse og jeres nye kernefortælling i vores hænder, begynder vi at udvikle de digitale løsninger, som passer til jeres konkrete virksomhed. I planlægnings- og analysefasen har vi afdækket jeres digitale behov, og hvordan vi vil strømline jeres forretning, så der er overensstemmelse mellem organisation, strategi og brand. I denne fase udvikler vi den software, som vil opfylde disse behov. 

Tilgange hos Textera
5. Implementering
Vi efterlader jer aldrig på perronen med et kompliceret digitalt produkt, som I ikke selv kan finde ud af at drifte og administrere.
Når vi har udviklet et produkt eller strategi til jer, vil vi derfor også være behjælpelige med at implementere den.
Vi sikrer grundig oplæring til dig og dine medarbejdere, og vi forsyner jer med en masse materiale, I kan bruge i jeres fremtidige arbejde.
Opfølgning hos Textera
6. Opfølgning

Vi implementerer ikke en strategi, en hjemmeside eller en webshop uden at følge op på dens performance. I forbindelse med vores forventningsafstemningen, har vi aftalt nogle målbare KPI’er, og det er dem vi vil følge op på her. Her vil vi få en indikation af, om strategien vi i fællesskab har udarbejdet er effektiv. 

Evaluering hos Textera
7. Evaluering

Opfølgningen vil helt naturligt også lede til en form for evaluering. Her vil vi sammen evaluere vores analyse på baggrund af de reultater, vi sammen har opnået. Måske skal vi have nogle nye KPI’er, eller måske kan vi gøre noget smartere for at lykkes med dem, vi allerede har opstillet. Måske har vi behov for at lave en ny analyse, og alt dette skal evalueringen afsløre. Herefter kan hele forløbet starte forfra igen. 

kunder

Virksomheder, vi har skabt resultater for

Hos Textera er vi utrolig stolte af vores resultater, og taler gerne om dem

B&D case
Agerbæk Firmatøj case
Mortensens Mad Case
Mæglerringen case
Vores Mediehus case
K&V case
Ditra case
Vemmelund case
SteamCleaner case
Salon Zerah case
Createrz case
Louis Nielsen case
Case og udtalelse om Textera

Magnus Nøhr Skovborg

Direktør, SteamCleaner ApS

“Generelt er det svært at forestille sig, vi var nået dertil, hvor vi er uden Texteras hjælp. Vi indledte et samarbejde på et tidspunkt, hvor det så meget svært ud, men med værdifuld strategisk rådgivning, en flot hjemmeside og effektivt bookingsystem, er vi kommet over på den anden side. Vi samarbejder stadigvæk med Textera, og vi er utroligt glade for det” 

kunder

Virksomheder, vi har skabt resultater for

Hos Textera er vi utrolig stolte af vores resultater, og taler gerne om dem

Agerbæk Firmatøj case
Louis Nielsen case
Vemmelund case
Mæglerringen case
Mortensens Mad Case
K&V case
Ditra case
B&D case
Vores Mediehus case
Createrz case

Vi kan ikke garantere, at vi matcher

Det perfekte match

Jo flere flueben, jo bedre match

Et mindre godt match

Jo flere X’er, jo mindre godt match

Beregn din pris herunder...

Det tager kun 2 minutter

Brand din forretning sammen med Textera..

Udfyld formularen herunder. Skriv, hvad du har brug for, og så kontakter vi dig indenfor 2 arbejdsdage med et tilbud

Et skridt tættere på din nye digitale strategi...

Vi har bare lige brug for lidt informationer først

Et skridt tættere på din fordelsklub...

Vi har bare lige brug for lidt informationer først

Beskyt din hjemmeside i dag

Udfyld venligst nedenstående formular

Et skridt tættere på din næste abonnementsforretning...

Udfyldt venligst nedenstående formular